mercoledì, maggio 30, 2012

SAW 37/52

Il post arriva in ritardo, ma il quadratino è stato fatto nelle tempistiche giuste :P
Ho texturizzato finemente a placca nera, in foto mi sa che non si vede granché, ma l'effetto non mi dispiace. Poi ho voluto fare una Stroppel cane verde, con pochi avanzi sparsi ed una cane che feci anni fa (giuro) e che non ho mai usato, in quanto specifica per un progetto mai realizzato e, onestamente, bruttina.

che cos'è il SAW

PCI SAW 37/52

I'm late with the blogpost, but I made the tile right on time :P
For this, I gave the black square a very fine texture that doesn't show well in photo, but I think it's nice.
For the smaller sqare I made a brand new green Stroppel cane, for which I used a few random scraps and a cane that I made a few years ago (yes,
years), and never used because it was specifically made for a project that I never completed, and honestly, because it was kind of plain.

About the "SAW" project

2 commenti:

Maffo Pitt ha detto...

oddio, meraviglioso!!

è veramente carinissimo :D

gazza ha detto...

grazie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...