domenica, luglio 01, 2012

SAW 40, 41, 42 /52

Sì, sono decisamente indietro con i post sui quadratini :P

Il quarantesimo: la foto è venuta male e si è mangiata quasi tutte le sfumature di rosso e arancio, ed è un vero peccato perché dal vivo fa tutt'altro effetto. Non è uno dei miei migliori, ma non mi dispiace! Fatto con gli scarti di un tentativo di canna bargello.

Well, yes, I'm a bit behind with the posts for my tiles :P

Here's the fortieth: all the shades of orange and red were burned out, so the photo isn't really truthful. It's not one of my best, but I kind of like it. I made with some scraps from my first shot at a bargello cane.


PCI SAW 40/52


Il quarantunesimo: anche questo come resa non è un granché, ma era un tentativo che volevo fare da tempo, con dei pezzettini già cotti.

The forty-first: this one too is nothing stunning, but it's something I've been wanting to try for a bit, now, with some prebaked bits.

PCI SAW 41/52


Il quarantaduesimo: questo in partenza non era un'idea malvagia secondo me, ma ho scazzato alcune cose nella realizzazione! :P Non la trasparenza: quella doveva esserci.

The forty-second: well I liked the idea behind this one, but it didn't turn out as I expected, but mostly because of some petty mistakes I made. Oh, and yes, it was supposed to be translucent :)

PCI SAW 42/52

...a presto :)

che cos'è il SAW

...see you soon :)

About the "SAW" project

Nessun commento:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...