lunedì, settembre 10, 2012

SAW 52/52 Ce l'ho fatta!

Incredibile ma vero, ce l'ho fatta!
Stento pure io a crederci :P
Mi dispiace solo di non averci dedicato il tempo che meritavano.
Comunque è un buon esercizio questo qua, penso che rifarò qualcosa di simile.

Veniamo al quadratino.
Avrei voluto fare qualcosa di più "emblematico", ma alla fine quello con la firma l'avevo già fatto, perciò ho fatto la prima cosa che mi è venuta in mente... un mostrino! Sempre per sperimentare :) Sono contenta almeno per questa volta, di avergli dedicato abbastanza tempo. La foto non è un granché.
Dimenticavo, presto posterò una foto d'insieme con tutti i quadratini del progetto :) Non ora perché è tardi e non c'è luce :P

Che cos'è il SAW

PCI SAW 52/52

Never thought I would make it to the end of this project! :D
My only regret is that I didn't spend much time on many of these tiles.
However I liked it as an exercise, I think I'll try myself with another project like this.

Now, for the tile: I thought I'd make something more emblematic, since this would be the last, but I had already made one with my signature so... I went with the first thing that popped into my mind, a monster! :D It's something I wanted to try, as usual, and I'm glad I could spend a bit more time on this one. Sadly the photo is what it is.
I almost forgot: soon I'll be posting a photo with all the sqares of the project together! Not today because it's late and dark :P

About the "SAW" project

Nessun commento:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...